Elköltöztem!

Kedves Olvasók!
Ezt a blogot tovább nem frissítem tartalommal, elköltöztem ide, ahol igyekszem újabb érdekes és hasznos cikkeket megjelentetni. Üdv
A Szerkesztő

Érdekes cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Egyik kedvencem

Utolsó írások

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

hvg.hu Egészség

Nincs megjeleníthető elem

Fitt élet

Nincs megjeleníthető elem

Grapfruitmag - még egyszer

2007.12.09. 21:02 | iptamas | Szólj hozzá!

Címkék: tapasztalatok csodaszerek

A csodálatos grapefruitmag I. és II. c. cikkekhez szeretnék némi saját élmányt fűzni. Néhány (3-4) évvel ezelőtt kezdett - legalábbis az én ismeretségi körömben - slágerré válni a grapefruitmag-olaj mint mindenre jó csodaszer. Én magas is szedtem egy darabig, de meguntam :O). De most nem ez a lényeg.
Az egyik ismerősöm ebben az időben bajlódott egy ideje a fején megjelent faggyúmirigy-gyulladásokkal, aterómákkal (bizonyára sokoknak ismert ez a fajta tünet, sokszor az arcon, fejen jelentkezik). Sokat járt bőrgyógyászatra, sebészetre, a fejét is kopaszra kellett vágatnia. Nos, azt pontosan nem tudom, hogy mi mindent próbált ki előtte, mindenesetre Ő maga a grapefruitmag-olajra esküszik. Egy biztos: ezt szedte, és a tünetei elmúltak.

Emberek ezrei szednek hasonló csodaszereket, akikről nem is gondoltad volna!

A bejegyzés trackback címe:

https://egeszsegestaplalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr92255583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása