Elköltöztem!

Kedves Olvasók!
Ezt a blogot tovább nem frissítem tartalommal, elköltöztem ide, ahol igyekszem újabb érdekes és hasznos cikkeket megjelentetni. Üdv
A Szerkesztő

Érdekes cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Egyik kedvencem

Utolsó írások

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

hvg.hu Egészség

Nincs megjeleníthető elem

Fitt élet

Nincs megjeleníthető elem

Egy kis plusz a sárgabarackról

2007.12.07. 20:16 | iptamas | Szólj hozzá!

Címkék: rak gyumolcsok

A sárgabarckról szóló bejegyzéshez szeretnék néhány rövid sort írni. Mostanában tényleg sokat lehet hallani arról, hogy a kajszi magjának rendszeres fogyasztása segíthet bizonyos rákok kialakulásának megelőzésében. Idén (2007) nyarán az egyik cimborám sokat járt ezzel kapcsolatos előadásokra, és mindig sulykolta belénk, hogy ez mennyire fontos. Én valóban megettem jó néhány kilót az idényben, és lám, nem is lettem rákos :O). Komolyra fordítva, több történetet mesélt a barátom erről a gyümölcsről, talán lehet benne valami. Hogy, hogy nem, éppen ebben az időszakban került szóba a "Nyugati utazás, avagy a majomkirály története" című könyv (aki nem olvasta, tegye meg), ebből is egy rész, amikor a főhős  megeszi az  összes gyümölcsöt a rábízott kert fáiról. Márpedig ez a gyümölcs nem más, mint a halhatatlanság barackja...

Nagyszerű új felfedezés arról, hogyan gondoskodhatsz a téli hónapokban is megfelelő tápanyagokról egyszerűen?

A bejegyzés trackback címe:

https://egeszsegestaplalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr78256261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása