Elköltöztem!

Kedves Olvasók!
Ezt a blogot tovább nem frissítem tartalommal, elköltöztem ide, ahol igyekszem újabb érdekes és hasznos cikkeket megjelentetni. Üdv
A Szerkesztő

Érdekes cikkek

  • Hibás feed URL.

Egyik kedvencem

Utolsó kommentek

Fitt élet

  • Hibás feed URL.

Táplálkozási tanácsok a tartós fogyásért

2007.12.16. 22:32 | iptamas | Szólj hozzá!

Címkék: cikkek fogyokura

Könnyű gyorsan lefogyni, de a legtöbb módszer csak arra jó, hogy gyorsan lefogyjunk, azonban ez nem tart sokáign néhány hónap eltelte után ismét visszatér eredeti súlyunk. Tartós fogyás csak akkor jöhet létre, ha hosszú távon változtatunk az étkezési szokásainkon.

Az a fajta táplálkozás, mely segíti a testet az állandó többletzsírok égetésében éveken át tartós fogyást eredményezhet. Az alábbiakban tippeket olvashatunk a tartós fogyásért:


Reggeli
Egy jó kezdés a naphoz, egy tál gabonapehely amiben sok a rostanyag vagy egy joghurt. Ha nincs elég időnk a reggelihez akkor egy gabona szelet is megteszi, hisz az jobb mint a semmi.De a fogyáshoz elengedhetetlen a rendszeres reggeli!

Tízórai
Egy gyümölcs, reggel és délután segít megtartani a vércukorszintet, mellett csökkenti az éhség érzetét, különösen ha étkezés előtt 30 perccel esszük meg. A gyümölcs olyan kevés kalóriát tartalmaz, hogy lehetetlenség a kedvenc gyümölcsünket enni egész nap.

Mennyiségek ellenőrzése
Minden étkezésnél fontos, hogy ellenőrizzük az étel mennyiségét. Három sült burgonya, egy kártyapaklinál nagyobb hús szelet vagy egy tányér tészta túl nagy adag. Ha nagyon szenvednénk az éhségtől, akkor egy tál salátával vagy zöldséggel enyhítsük először. Segíthet egy pohár víz is, vacsora előtt.

Lazítós napok
Az egy héten egyszeri lazítás mindenképpen jobb kedvre derít minket. Egy erősen diázónál csak egy-két kedvenc étel elfogyasztása ajánlott. Ez a trükk szintén segít helyre állítani a motivációt, visszaadni a diétához való kedvet.. Sok sikeres fogyókúrázó élvezi az alkalmi kényeztetéseket, hisz a mérsékletesség a kulcs!

A protein bevitel előnyei
Bizonyos kutatások kimutatják, hogy a fehérjének étvágycsökkentő hatása van. Ha minden étkezésnél beviszünk egy kevés jó minőségű proteint (fehérjét ugyebár), azzal csökkenthetjük az étvágyat és elfojthatjuk az étel utáni sóvárgást. A megfelelő anyagcseréhez fenntartott tiszta izomtömeghez elengedhetetlen a protein.

Az egyik leghatásosabb fogyókúrás módszer a kalóriabevitel csökkentése, fontos, hogy mindez Önmagunk kiéheztetése nélkül történjen. Tartós súlyveszteségnél sosem kellene rövid időn belül jelentős mennyiséggel csökkentenünk a kalóriamennyiséget, hisz úgy nem lesz tartós a fogyás. Sok szerencsét és kitartást mindenkinek!

 
Kovács Krisztina

Forrás:
www.fittelet.hu
2007.08.03.

A bejegyzés trackback címe:

https://egeszsegestaplalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr8264055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.